# Rant on Afiqah and Yana =) #

Assalamualaikum wbth.
Higly praised to Him! Alhamdulillah.


belajar sendirian di masjid. tiba-tiba, hati berasa tak sedap tiba-tiba, mainan perasaan sahaja atau mungkin sebab aku sorang-sorang.


Motorola berdering~~~


A UMMI : kakak, ummi x bagi dok sorang2. bahaya.


~mungkin kakcik.~


sebelum tu...


Afiqah : wei... aku ngan puteri kat sini makan sehari sekali je... blabla 


Insaf : dulu kami kutuk sakan dewan makan, tak tahu menghargai makanan yang disediakan! sekarang, rasakan!! insaf...


tapi yang paling buat aku gembira rasa nak terloncat-loncat bila perkhabaran gembira dari dia dan dia!


to her : 

Sembang semalam buat aku happy sangat2!! 

Alhamdulillah. Ain't it enough and fair for me to say.....

P/S : jazakallahu khair. tak dapat nak cerna siapa lah yg menjengah ke blog ni. ada peningkatan.b Alhamdullilah

Comments

Popular Posts